keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Kotihaaveita

Mä olen monessa asiassa tahtomattanikin hiukan tuuliviiri. Yhden asian mä olen kuitenkin vakaasti päättänyt; mä tulen asumaan rintamamiestalossa! Asuntosäästötilin karttuessa olen alkanut tallentaa koneelle kuvia Oikotien ja Jokakodin sivuilta inspiraation lähteistä. On sitten mihin palata kun maallinen mammona on koossa. Seuraavat kuvat siis myytävistä asunnoista muutamien kuukausien ajalta, mikä mistäkin. :) Tää on vähän niinku "netin asuntomessuilla" kävis!


Puita, pensaita ja nurmikkoa tarttee olla. Asvalttipihassa en viihdy. Ja mikä ihana väri!


Tämä olis kanssa aika sympaattinen pienellä maalauksella tosin.


Lautalattia ja maalattu/ tapetoitu seinä, jes!


Kaappien väliin jäävät vihreät ja ruskeat kaistaleet on ihanat! Samoin keittiönkaapit on kivat. Avohylly mausteille on sekin mukava juttu. Puuhellalle myös jee!


Lattialle ihanuusmaininta tässä.


Hirsiseinä, kakluuni, vanha ovi ja ikkuna.


Ei mikään mun suosikki keittiönkaappimalli, mutta värin vuoksi on nyt annettu anteeksi hieman. Muuten tykkään taas vanhasta ovesta, tummasta lattiasta sekä isoista ikkunoista työtason edessä. :)


Voi kaappi! :)


Tämä lattia päihittää edellä olleen.


Tämmösestä keskeneräisestä ullakosta saisi muuten ihanan askarteluhuoneen!

En mä ole mikään remonttinainen vaikka intoa kyllä olis vaikka muille jakaa. Kun mä sinne rintamamiestalooni pääsen niin teen heti ensimmäisenä perunamaan ja sitten otan maalipensseliin hiukan sinistä. :) Sitten mä asetan kepit merkiksi siihen kohtaan, mihin nousee pihakeittiö. Siinä suuret linjat - palataan niihin pienempiin yksityiskohtiin sitten myöhemmin. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti