maanantai 21. lokakuuta 2013

Ennen ja jälkeen

Löytyipä kerran kirpparilta sydämiä kolmella eurolla aikamoinen pala. :) Ja kylläpä iski ompeluinto heti samana iltana!


Tekaisin muutaman kolikkopussin. Nämä on tähän asti ehkä siisteimmät tekeleet ikinä. Siis ompeleiden kannalta. Noita lyhyitä vetoketjuja mulla onkin enää jäljellä joku 77kpl, että eiku jatkamaan urakkaa taas tällä viikolla joku ilta. Avaimenperälenksuihin oon laittanu Kontin tuunauslaarista ostamiani pikkuaarteita. :) Tarviikin katella sillä silmällä, josko löytyis uusiakin kivoja.


Kolikkopussit ja muita pieniä juttuja löytyy täältä. :)

6 kommenttia:

  1. Sä oot raportoinu tänne viime päivinä niin kaikkea kiva-puuhailua ja hyvää meininkiä, että! Oikein kateeks käy. Itekin tarvis saada aikaan yhtä sun toista, mistä vois kirjoitella taas - viime aikoina oon vaan hillunu illat kamujen kanssa pahisten teillä ja vkonloppuna shopannu ku mikäkin Roope Ankka, oikein ikävöin jo taas kirppishintoja :D Vaan joskus se kai munkin on vaatekaappiani uusittava! Tänään meni päivä harakoille siinä vaiheessa jo, kun heräsin ovikellon rimputukseen ja oven ryskintään, onneks ei ollu hätätilanne niinku luulin. Ehkä huomenna uus päivä ja tsemppilista kätöseen aamusta lähtien ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, no katos mä oon ollu lomalla. Oikein siis kokonaisen perjantain noinniinku la-su lisäksi. :) Suunnitelmat meni uusiks niin oli sitten tota kivapuuhailuaikaa. Kiva niin, koska eipä oo lähitulevaisuudessa semmosta vkoloppua millon olis näin paljon aikaa omille puuhille. Pitää koittaa illat käyttää jotenkin tehokkaasti ettei tule "lusmuiltua". Jaa eipä.

      Poista
  2. Heipparallaa! Liityinpä lukijaksesi, sillä oot tosi taitava ompelija ja puuhastelija. Osaisinpa minäkin ommella. Tosin minulla ei ole ompelukonetta. Ideoita sitäkin enemmän. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos liittymisestä. Mäkin klikkailin sun blogia jo facessa, mut tartteepa vielä kans ihan täällä bloggerissa liittyä menoon mukaan. :)
      En puhuis taitavasta ompelijasta ja itsestäni samassa lauseessa -kyllä tää niin alkeellista touhua on. Joulupukki toi mulle 2v sitten koneen ja joulumuori on koittanu vähän jossain asiois opastaa. Mun haaveena olis joskus osata tehdä itelle vaatteita, mut taidot on vielä hiukan vajaat ja toinen asia on kärsivällisyys. Kuka jaksaa tehdä mitään semmosta missä ensin tunti menee johonkin KAAVOIHIN?! Ei kukaan. :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos. :) Mukavaa on näitä tehdäkin! Taas tuli tänään kirpparilta lisää kankaita hyllyntäytteeksi. Hih!

      Poista