lauantai 10. elokuuta 2013

Tehokkaat tunnit

Pitkä päivä takana ja kohta pääsee onneksi nukkumaan. Kello soi tänään kasilta, päälle keikkamekko sekä vihreää. Meidän kuuden hengen lauluryhmä esiintyi naapurikylän tapahtumassa 4 biisin verran. Oli oikein lava, mikit ja monitorit -jumpe! :) Suuren maailman meininkiä lähestulkoon. Teltassa monta penkkiriviä ja nopealla silmäyksellä kaikki täysiä! Oli siis 1,5h ilmaiskonsertti, jossa paikalliset esiintyi. Ihan mahtava fiilis oli laulella! Otettiin muutamat kuvat ja suunnattiin kukin koteihimme.

Mulla oli tälle päivälle tehtynä vähän ostoslistaa, mutta kuinkas kävikään. No, kyllä mä siinä pysyinkin mutta kun pitää sivuilleen katella niin..

Tigerissä on kivoja omppurasioita, 2e/kpl. Mulla alkaa kohta olla ihan sopiva määrä kaikenlaisia purkkeja ja rasioita. En suinkaan ensin miettiny että mitä noihin laittasin, vaan ostinpa kuitenkin. Kai niille jotain keksii. :D



Servettejä ravintolapäivää varten. Onpas ihania! :)


Kartta pariin kansallispuistoon, jonne on tarkotus mennä nyt vielä syksyllä partiokamujen kanssa. Kartat on jostain syystä mun heikko kohta. En mä väitä että mä niitä turhaan keräilisin, mutta kun on jonnekin menossa niin kyllä mä tykkään sitten ite omistaa kartankin. :) Ei mulla kyllä ton lisäksi oo vielä hyllyssä ku Nuuksio, Pallas-Ylläs ja Karhunkierros, jossa viimesimmässä en oo edes käynyt vaikka kerran melkein piti!


No sitten... Anttilasta oli tarkotus ostaa ompelulankoja. Se oli helppo homma. Miksi, oi miksi mä kattelin niitä kangasrullia siinä vieressä. Ja miksi siinä oli päällä kyltti että kankaat alkaen 4e/metri. Jos ei hinta ole tuon enempää niin kyllä kangashamsteri voi sortua vähän kaupastaki hankkimaan..

Noi Pirta-kankaat on tosi kivoja! Otin kumpaakin puoli metriä. :)


Sitten tämmöstä omannäköstä, oijoi ku ihanaa! 1,5m otin tätä ja taas on haaveissa että jos mä tästä osaisin ommella jotakin itelle. :) Näpsäkkä kuvaaja on tallentanut myös langanpätkän kuissit!




Kirppareillekin piti poiketa. Kontista myöhästyin 8min -oli menny kiinni kolmelta. No, toiselta kirpparilta pari lasipurkkia, yht. 2,5e ja kierrätyskeskuksesta lakana 1e. Sekin oli menossa kiinni ja valoja jo sammuteltiin kun pikasesti kirmasin "kangashuoneeseen". Paremmalla ajalla sitten toiste.

2 kommenttia:

  1. Oi ihana varsinkin tuo vihreä omppupurkki! Jo heti iski ajatus että tuon minäkin haluan, mutta ilmeisesti olen parhaillaan vähentämässä, en lisäämässä tavaraa kotiin. ;)
    Ja noi Pirta-kankaat, tosi nättejä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ihana on! Voi olla että huomenna koitan sovitella siihen kaikki vetskarit. Niitäkin on kyllä varmaan lähemmäs 100 että saa nähdä miten käy.. Ja siis kyllä, mäkin universumin tasapainon nimissä PÄÄTIN jo pari seuraavaa tavaraa jotka joutaa kans kirppiskuormaan. Koskahan mä vaan saisin aikaseks tehdä sen puhelun ja varata pöydän.. On muka niin kiireisiä illat ettei kerkiäis käydä siivoomas sitä sitten..

      Poista