maanantai 1. kesäkuuta 2015

Ykstoista totuutta.

http://tanni-kotipellolla.blogspot.fi/ Sieltäpä pompsahti yksi haaste jo aikoja sitten. Tässäpä vastauksia kysymyksiin:


1.Millainen olisi mielestäsi täydellinen päivä?

No ensinnäkin mä heräisin siellä unelmieni rintamamiestalossa. Aurinko paistais ja aamiaisen vois syödä ulkona. Sitten mulla olis koira ja sen kanssa kävisin lenkillä lähimetsässä tai -pelloilla. Sitten mä lähtisin kirppikselle jonkun hyvän ystävän kanssa ja löytäisin kasan uskomattomia retrokankaita tosi halvalla. En tietenkään ompelis niistä heti mitään vaan ihailisin pitkän tovin. Niin ja mulla olis tietty myös ompeluhuone sellasen ison liinavaatekaapin kera. Ooh! No mutta, aarteet sikseen. Koska päivää olisi jäljellä vielä vaikka ja kuinka, ohjelmaan voisi kuulua myöskin pieni patikointireissu johonkin puistoon ja ehkä nuotioruuat siellä. Tämä suunnitelma sisältäisi siis myös jonkun toisen ihmisen. Sitten mulla vois olla pihassa riippumatto, missä olis kiva lueskella vähän kirjaa. Ja asuisin tietty lähellä jotakin järveä tai merta niin että illan vois istuskella laiturilla viinilasin kera. Aijai! 
 
2.Milloin lauloit viimeksi itseksesi?

Se tapahtuu niin kovin huomaamatta, mutta luullakseni tänään. Usein laulan autolla töistä kotiin ajellessa. Välillä lastenlauluja, välillä muuta. 

 3.Entäs koska nauroit oikein sydämen pohjasta?

Kyllä se viikon sisään on varmasti ollut. 
 
4. Jos saisit elää 90-vuotiaaksi asti niin, että käytössäsi olisi viimeiset 60 vuotta joko 30-vuotiaan mieli tai 30-vuotiaan kroppa, kumman valitsisit?

Mielen kuissit. 
 
5.Jos saisit herätä huomenna jonkin uuden kyvyn tai ominaisuuden kanssa, minkä valitsisit? 

Olisin armollisempi itselleni. Ei tarttis ihan niin paljon yrittää aina suorittaa ja saada aikaiseksi. Voisi ihan vaan olla ja hengittää. Tyytyä siihen mitä on ja todeta, että se riittää ihan varmasti. 
 
6.Onko jotain, jonka tekemisestä olet unelmoinut pitkään?
 
No se rintamamiestalo on nyt ollut mielessä useamman vuoden. 

7. Miksi et ole toteuttanut unelmaa?

Yksi syy on raha. Kun lainalle ei ole takaajaa, 10% itse säästettävä summa ei ole kertynyt ihan hetkessä, etenkin kun itse hoitaa kaikki omat kulunsa. Sitten olen jotenkin ajatellut, etten muka voisi ostaa asuntoa kun asun itsekseni. Sittemmin olen tullut siihen tulokseen, että mitä hulluutta. Jotkut lyhentää asuntolainaa kerrostalokaksiossa. Jos mun unelma on se vanha talo niin sellaiseenhan minä muutan. :) Ei elämästä ikinä tiedä, että montako vuotta mulla on aikaa kaikkia unelmiani kohti kulkea. Sanoista tekoihin siis mitä pikimmiten. Kyllä elämä järjestää parhain päin. 


 
 8. Mikä on sellainen asia, mistä ei mielestäsi saa vitsailla?
 
Sairaudet ja vammat. Ihmisten erilaisuus noin yleensäkin. Mä uskon, että erilaiset (tiedätte, mitä tarkoitan) ihmiset on täällä opettamassa meille paremmat kortit elämässä saaneille jotakin. On se sitten suvaitsevaisuutta, oman elämän arvostamista, hetkessä elämisen tärkeyttä, mitä vain. 

9 . Jos saisit valita kenet tahansa, kenet haluaisit päivällisseuraksi?
 
No mitäs hullua. Jonkun mukavan ja komean miehen tietysti! :D

10. Mitä ruokaa silloin haluaisit syödä?

Jos oltais ihan sattumalta vaikka Rossossa syömässä niin ihan intsin hyvää pizzaa oli sellanen missä oli kylmäsavulohta, paahdettua tomaattia, sipulia ja tuoretta mozzarellaa. Jukranviti että oli maukasta! 

11.Minkä kysymyksen olisit halunnut minun esittävän?

Aivan hyvät oli kysymykset. :)



Samat kysymykset saa napata itselleen ken tahtoo. :) 

2 kommenttia:

  1. Kun vahvasti uskoo unelmiinsa ja uskaltautuu heittäytyä unelmien siiville niin unelmat toteutuu! Onnea unelmasi tavoitteluun! Kiva kun vastasit..mukava oli lukea..

    VastaaPoista
  2. Voi että. <3 Toivottavasti sun talounelmat toteutuu mahdollisimman pian.

    VastaaPoista