lauantai 4. toukokuuta 2013

Pöytäliina

Kirppareilla huomaa yllättäviä tarpeita, joita ei tiennyt itsellään olevan lainkaan. Tänään hankin kolmella eurolla pöytäliinan vain siksi kun se oli ihana! Ja siis tarviiko lopulta muuta syytä ollakaan? Hyvä mieli on oiva palkka.

Aikamoisen kokoinen tuo on, kun kotona levitin lattialle. Ei kai haittaa ettei mulla ole pyöreätä isoa pöytää? Kuka väittää, että ensin pitäisi hankkia pöytä? :) Mä en itseasiassa ikinä ole tullut edes ajatelleeksi että voisin omistaa PYÖREÄN pöydän. Ennenkuin tänään.




Tänään melkein tein iltapalaksi feta-tomaattipiirakkaa mutta äsken kun katsoin reseptiä niin eihän mulla ole kolmea desiä juustoraastetta. Olin aikeissa hankkia Edamia mutta kaupan kylmälaari oli eilen just siltä kohdalta jonkunsortin remontoinnin kohteena että liekö kaikki heitetty sitten pois teknisen vian vuoksi. Aina pitäis kauppalistaan kirjottaa minkä määrän mitäkin tarttee. En mä enää kaupassa muistanut että juustoa tarvittiin nimenomaan tähän piirakkaprojektiin. :D Toisaalta, kauppaan kävelis noin 5min, joten voishan sitä olla myös reipas ja kipaista hakemassa.

Tuumasta toimeen! :) Mukavaa lauantaita!

2 kommenttia:

  1. Onpa kaunis liina!

    Mullon pyöreän pöydän etsintä käynnissä. Ei vaan tahdo löytyä oikean kokoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, en meinannu todeks uskoa ettei hinta ollut tuon kalliimpi. No, parin viikon päästä ravintolapäivässä aion asetella tän neliskanttisen pöydän päälle. Sitten joskus kun mulla on rintamamiestalo ja siellä askarteluhuone niin pyöreä pöytä tulee hankittaviin. :)

      Poista