maanantai 1. huhtikuuta 2013

Voiko kankaita olla liikaa?

Ja niinhän siinä kävi, että pari kirppistä lisää tuli viikonlopun ohjelmaan. Mun kangashylly alkaa kohta olla ääriään myöden täynnä, mut ei voi mitään kun hyviä löytyy lisää vaan! Oranssin tyynyliinan kaksonen mulla onkin jo.


Ihana vihreä kylpypyyhe! 2e. Noita olis ollut toinenkin ja nyt mä mietin, miksen hankkinut sitä.. Toisaalta, montako pyyhettä ihminen tarvitsee..


Vihreä muovimatto 6e. Olen päättänyt myydä yhden ei-niin-täydellisen räsymaton, jotta saan ton tilalle.


Huppari 1,5e. Mä taisin jopa katella tätä kaupoilla sillon kun oli myynnissä, mutta nuukuus iski ja mietin että huppareitakin on aika monta mulla. No, kirpparihuumassa se fakta sitten unohtui. :) Edellisessä postauksessa kuvattu (ja alla olevassakin näkyvä) hame ei muuten sit ollu koristeneppareilla varustettu. Ihan jokainen aukeaa naps vaan.. Kiva hame silloin, jos aikoo vain kävellä tai jos osaa istua aina tosi naisellisesti. Mä en.

 
 

Olis ollu ihania huonekalujakin. Vihreäkankainen tuoli ja puhelinpöytä esimerkiks. Ison nukkekodinkin olis saanu kympillä! Tuunaajan unelma. MUTTA, mitä mä teen nukkekodilla?! Jäi ostamatta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti