torstai 9. tammikuuta 2014

Blogin loppu?

Elämme kovia aikoja. Ehkä. Ei nimittäin ole kolmeen päivään onnistunut kuvien lataaminen bloggeriin. :(
Antaa kyllä valita kuvat, mutta sitten kun klikkaa "lisää valitut" niin ei tapahdu mitään. On ikään kuin lataavinaan, mutta ei auta odottaminen eikä mikään. Kuvienvalintaruutuakaan ei pysty sulkemaan enää.
Oliko täällä joku kuvamäärärajoitus? Jos, niin mistä sen näkee paljonko on itse käyttänyt? Mulle kun ei ainakaan tullut mitään varotusta että asia näin olisi.
Emmää tajua. Tajuatteks te? :)

6 kommenttia:

  1. Mulla on ollut kans vähän ongelmia, ylipäätänsä postauksen julkaisemisessa, mutta lopulta se on aina onnistunut. Olisiko bloggerilla nyt jotain ihan yleistä ongelmaa, en tiedä?

    VastaaPoista
  2. Arvaa vaan säikähdinkö otsikkoa! Huh.
    Joskus oon lukenut että joillain on ollut ongelmia siinä kun on kuvia niin paljon, mutta en tiiä tuleeko siitä joku erillinen ilmoitus. Koititko googlettaa, sieltä ainakin jotain vinkkejä tuli.

    VastaaPoista
  3. Tämä blogger on kyllä välillä todella ärsyttävä! Lähinnä ongelmat liittyy aina jotenkin näihin kuviin.. tosi minulla ne on latautunut ihan hyvin (toistaiseksi), mutta osa kuvista muuttuu rumaksi pikselimössöksi. :/

    VastaaPoista
  4. Poistin äskettäin 30 vanhinta tekstiä siinä toivossa että tilaa tulee enemmän. Ei auttanut. Joku oli kirjoittanut että vartin odottelun jälkeen oli toiminut. No, laitetaan latautumaan ja ootellaan. Elikkäs jos ei mitään kuulu muutamiin päiviin niin kohtalo ei ole puolellani.

    VastaaPoista
  5. Oon itekin huomannu et melken aina kun lisäilen tänne kuvia, olin sit omalla koneella (joka muutenkin sekoilee ja lähti just huoltoon) tai muulla, niin saa useemman kerran rämpyttää sitä "lisää valitut kuvat" ennen kun ne oikeesti lataa eikä vaan mukamas.

    VastaaPoista
  6. Koita vaihtaa selainta. Mulla tuli joskus sama ongelma Operaa käyttäessä, mahtokohan olla ongelmia Explorerin kanssakin. Vaihdoin Chromeen, se on toiminut hyvin, eikä Firefoxkaan huono ole. Tietysti sun kannattaa ensin kokeilla päivittää sun nykyinen selain. :-)

    VastaaPoista