torstai 19. syyskuuta 2013

Pussilakanapäivä

Kylläpä onkin taas vierähtäny monta päivää kun oon ehtiny mitään kirjotella. Kyllä mä silti koitan ehtiä välillä käydä lukemassa omia suosikkeja. :)

Tänään poikkesin pitkästä aikaa Kontissa. Pitkä aika tarkottaa siis yli viikkoa. :)


Käyttöön pussilakana 3e:lla.

Ai jestas, mähän oon unohtanu vallan esitellä täällä Lumppulasta hankkimani ihanan täkin! Yhet päikkäritkin on tuon kanssa nukuttu. Kyllä kelpaa!


Kontissa oli tänään myös ihan valtava määrä kolikkopussin kokoisia vetoketjuja -harmaita ja tummansinisiä lähinnä. Otin siitä mukaan sitten vaatimattomat 40kpl. Ja kuvitelkaa, mietin vielä että pitäskö hakea enemmän! :D Mihis hamstraaja piirteistään pääsis. Mutta siis kun 40 vetskaria maksaa 40snt niin kyllä on hinnat kohdallaan.

Sopivassa ostoshuumassa menin vielä Cittariin, jossa oli mammuttimarkkinat. En mä yleensä oo tarjousten perässä juoksija mutta kyllä nyt oli niin monta hyvää että melkein jokaisen hyllyvälin kiersin tarkkaan.

Mä oon koittanu vähän semmosta liikunnallisempaa elämää viritellä. Eilen ja toissapäivänä kävin lenkillä. Toisena päivänä koitin vähän juostakin. En mä vielä kovin pitkää matkaa yhteenperään jaksanu mutta eiköhän se tästä jos ja kun kunto kohenee. Huomenna aion mennä ennen töihinmenoa uimaan. En ees muista koska oon viimeks käyny uimassa -on siitä varmaan pari vuotta. Mut ehkä siitäkin sais semmosen kivan tavan että joskus ennen iltavuoroon menoa kävis tunnin verran uimassa. :) Sen juoksun jälkeen ainakin tuntui olevan energiaa ihan eri tavalla kuin normaalisti töistä kotiin tullessa. Parin tunnin ajan oikein selvästi tunsi miten paljon enemmän jaksaa tehdä! No mutta, katsotaan miten pitkälle tää innostus kantaa.

Nyt viltti niskaan, teekuppi käteen ja telkku auki. Lepposaa torstai-iltaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti